2009. január 1., csütörtök

Összegzés

Elolvastam a tavaly ilyenkor írt terveimet, vágyaimat:
A 2008-ra tervezett munkahelyváltási tervem megvalósult. Azt majd a jövő dönti el, hogy mennyire lesz sikeres. (no meg én, és én azon dolgozom, hogy sikeres legyen!!!)
Talán sikerült a családdal is (a tágabb értelemben vett családról van szó) több időt tölteni, tartalmasabban, egymásra hangolódva:)))
A varrás pedig... hisz azt úgyis tudjátok, szinte egész évben folyamatos volt. Több blogon láttam, hogy összegzik az elmúlt év "varrományait". Ezt én sajnos nem tudom megtenni, főleg mivel nem csak magamnak, magunknak varrok. De azt hiszem az éves terveimet megvalósítottam.

A karácsony előtti hetek persze nem úgy sikerültek egészen, ahogy elterveztem. A lányom balett fellépései (5 előadás 2 nap alatt, Diótörő mesebalett, a győri balettiskolások szereplésével minden évben) próbái, teljesen kizökkentettek minket az adventi készülődésből. Mivel még csak második éve jár ide, nem igazán voltunk felkészültek erre a rohamra, de ígérem idén másképp lesz!! Fogjatok majd a szavamon!!!!:)))

Mikor a fellépések végére értünk, beázott a 4 éves ház tetőtéri ablaka mellett:(((, persze pont a varrós sarkomnál. Mázlim volt, hogy felébredtem a csöpögésre és így a gépeimnek nem lett baja. Mivel az ács, aki berakta a füle botját nem mozdította, így meg ugye nem maradhattunk, a párom hárította el a hibát. (ezer hála érte, hogy nem csak a szakmájához konyít:)))).

Az ünnepek az előzmények ellenére, vagy talán épp azért? zökkenőmentesen, békében, nyugalomban, szeretetben teltek el.

Fogadkozni nem szoktam, terveim vannak bőven.
Az első amit meg kell tanulnom: nemet mondani!!! (pl. 22-én már ne vállaljak el függönyvarrást, főleg 13,5 métert , amit még le is kellett vágni 2,80 magasra, függönyráncolóval....)
A varrás az folyamatos lesz idén is.
Lassan neki is kell kezdenem, az itthoni restanciáimat felszámolni (a türelmes kislányom már noszogat:)))

Remélem idén is olvasóim lesztek (és talán lesznek újak is:)))

Kívánok mindnyájatoknak kreatív, békés, boldog új évet!!!

3 megjegyzés:

  1. Nagyon sok egészséget és kitartást kívánok az idei terveid megvalósításaihoz!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm és hasonlókat kívánok én is!

    VálaszTörlés
  3. BÚÉK nektek és mindent mi kell, hogy a terveid megvalósithasd!

    VálaszTörlés