2009. január 20., kedd

Kötöttem

Mivel a párom a napokban kijavította a beázás miatt lebontott gipszkartont a tetőablak körül, amit persze glettelés, csiszolás(!!jajjjjjj) és festés követett, ezért a varrásom csak egy-két felhajtásra és cipzárcserére korlátozódott.
Nagggyon utálatos dolog kb.1,5 négyzetméter javítás miatt ennyit takarítani:(( Az a finom por....mindenhol megtalálható, szörnyű!!
De így jutott időm a blogjaitok olvasására, és milyen szerencse!
Amarantánál olvastam a kötött hajpánt leírását, amit tegnap délután hirtelen felindulásomban elkészítettem. Kicsit laza lett, mert nem találtam a 4-es kötőtűmet (ezer éve kötöttem utojára), de prototipusnak jó , és ami a fő, Vikinek is megnyerte a tetszését. A mindennapos konty miatt a sapkákat nem szereti (hiúság...,mert kinyomja hátul a konty), ez viszont tökéletes lesz. Azt hiszem készítek még párat, vastagabbat, színeset. Köszönöm Amaranta!!

3 megjegyzés:

  1. Kész őstehetség vagy...Jó lett.

    VálaszTörlés
  2. Köszi! Az ősidőkben:)) még a varrás előtt inkább kötöttem. Bedolgozásra, megrendelére...nem fértek el a pulcsik a szekrényeinkben.De ma már nem igazán kötök, a varrás gyorsabb, a fonal nagyon drága...pedig szeretem:))

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett! Jól áll a csajszinak ez a szín. ÉS igazából én csak magyarul írtam le, nem az én érdemem, azért köszi :-) Én annak ideján sálsapekot hordtam, mert egyrészt divat volt, másrészt olyan sapka még nem született, amely nekem jól állna, kivéve azt. A konty sem nyomná ki, most meg minden divat, persze csak akkor érdemes nekilátni, ha még lesz nagy hideg az télen.
    Majd mutasd a többi hajpántot is!

    VálaszTörlés