2009. január 13., kedd

Tervek 2009.



Pedig azt mondtam, hogy nem fogadkozom...na de mindegy, engem is utolért a játék:))
Mamis kíváncsi, hogy milyen terveim vannak az idei évre. pontosabban 8 tervet kell felsorolnom és továbbadni 8 blogos társnak a játékot.
Ahogy nézem a bloglistámon a képecskéket, látom, hogy már megint elkéstem a továbbküldéssel... tehát, aki szeretné, az írja meg bátran a saját listáját, fogadalmát, tervét.
Szóval:
1. Sokkal több időt fordítani magamra és a családra
2. Újra elővenni a kötőtűimet (már el is kezdtem kötni egy pulcsit Vikinek)
3. Varrni és varrni (néha magamnak is...haha:)
4. Idén végre ismét eljutni a tengerpartra
5. Egészséges életmódot folytatni, amibe bele kell férjen némi mozgás is
6. A ruhaanyag készletem drasztikus csökkentése
7. Patchwork kipróbálása (Zazától kapott újság inspiráló nagyon!)
8. Önbizalomnövelés (de hogyan??????)

5 megjegyzés:

  1. Szia Bea!
    Örülök, hogy jártál nálam. Esetleg tudsz képet feltenni a szabóasztalkádról?? Kiváncsivá tettél.

    VálaszTörlés
  2. Önbizalomnövelés = ha megvan a recept nekem is nagy szükségem lenne rá!!!!

    VálaszTörlés
  3. Mamis drága, a receptre én is vadászok de ígérem amint meglesz küldöm!!

    VálaszTörlés
  4. Abile, van fent kép, 2008. június 14-i hozzászólásnál. Azon elég jól látszik, de ha pontos adatok kellenek szólj csak, megmérem. Párom asztalos, ő csinálta.

    VálaszTörlés