2009. január 17., szombat

Ajándék-kupac

Tegnap elkészültem a nadrággal is. A szokásos, hagyományos fazonú nadrágot varrtam meg, ez már próba nélkül készül (csak a hosszát kell utólag felhajtanom, mert mindig elfelejtem felírni a belső szár hosszát....brrr.....). Burda, 2007/02/129.modell.
Szintén tegnap megvettem hozzá a pántos topot, sötétrózsaszín.:))
És még a tunika anyagából varrtam egy tavaszi sálat is. Illetve a varrás szó egy kicsit talán túlzás...lockkal körbeszegtem a csíkot.:)
Azt hiszem így már kész az ajándék.
Habár...még egy textiltálon gondolkozom....

10 megjegyzés:

  1. Nagyon irigylem, hogy ennyire jól, könnyedén és gyorsan varrsz.Mindig mindent értettél a Burdákban? Soha nem rontottál, legalább az elején? Mindent te varrsz magadnak?
    Amikor látom, hogy új bejegyzés van, elönt e sárga irigység, de nem a rosszindulat fajta, hanem a csodálattal teli. :o)))

    VálaszTörlés
  2. Jaj, Zaza, nagyon aranyos vagy!
    Dehogynem rontottam, készült pár kukaruha:))
    Én régi burdákból (90-es évek eleje,közepe) tanultam varrni, sokkal érthetőbb volt a leírás, mint a mostaniakban.
    Sokmindenre a saját káromon jöttem rá.
    Szinte mindent én varrok magamnak és a lányomnak. A fiúk már ebből a szempontból mostohagyerekek.

    VálaszTörlés
  3. Biztos nagyon fog örülni anyósod; a textiltál már csak a hab lesz a tortán :-)
    (Én is szeretnék majd egy ilyen menyet magamnak! Bár sokat kell még addig várnom, a fiam még csak 2 hónapos:-)))))

    VálaszTörlés
  4. haat, nem is tudom mit mondjak... nagy arc vagy!! anyos meg biztos egy angyal;-)
    azt mondd mar el, hogy a polot, hogy csinaltad? en allandoan szenvedek a polokkal;-( nem akarsz egy tutorialt csinalni?

    VálaszTörlés
  5. Kicsoda, angyal?! khm,khm....
    18 év alatt volt minden, de most már megtanultuk egymást kezelni és tisztelni is.:))
    A pólót (pántos top, ha arra gondolsz), azt én is úgy vettem, nincs fedőzőm és a pántjaival csak szenvednék, nem éri meg. Ráadásul ezeket a topokat kb.1.000.-ft-ért meg lehet venni.
    De ha a tunika érdekel, akkor arról készíthetek tutorialt, mert anyunak is gondoltam varrni egyet, van még anyagom bőven, csak szólj!.

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörűek a színek. Nagyon ügyes vagy. A tunika készítés folyamata nekem is tetszene, mert az egyik kedvenc ruhadarabom, de még nem készítettem. Szívesen kipróbálnám...

    VálaszTörlés
  7. Nem fogsz túlzásba esni azzal a tállal ? :)))
    Ez már így is főnyeremény !
    Én is örülnék egy tuto-nak, bár nem biztos, hogy érteni fogom !

    VálaszTörlés
  8. Na, ha anyunak elkezdem a tunikát, akkor majd fotózok:)) februárban lesz a szülinapja úgyis!
    Gina, gondolod túlzás lesz???:)))

    VálaszTörlés
  9. Bea! Nagyon jól kiválasztottad az anyagot, olyan fiatalos összeállítás, amit bárki örömmel viselhet. Ráadásul csak irigykedhetek !!

    VálaszTörlés