2009. február 1., vasárnap

Amikor ember tervez.....

...akkor biztosan nem úgy sikerülnek a dolgai(m).
Erre a hétre kevesebb megrendelésem, munkám volt, ezért arra gondoltam, hogy végre magamra is szánok egy kis időt, elkészítek egy-két ruhadarabot.

Hétfőn beavattam az új (szülinapi:)) anyuéktól kaptam, nem én vettem.....) anyagaimat, keddre kimásoltam a szabásmintákat, délutánra megszáradtak az anyagok is.....és jött egy hívatlan vendég, az influenza.

Szóval hétvégére végre kilábaltam belőle, de a terveimnek lőttek. A következő hétre már vannak munkáim is, tehát nem tudom mikor fejezem be a sajátjaimat....

5 megjegyzés:

  1. A manó rúgja meg,ez sajnos legtöbbször így van,de ha már elkezdted,csak elkészülnek valamikor.

    VálaszTörlés
  2. Jobbulást, sok munkát ez évre! Az a baj , ha van akkor nagyon sok, ha nincs végre saját dolgokkal lehetne foglalkozni, akkor meg más jön be.

    VálaszTörlés
  3. Köszi lányok, már jobban vagyok. A ruhák persze elkészülnek...valamikor.
    Lonci, ez mindig így van, pontosan.

    VálaszTörlés
  4. A ruhákat sajnálom, átérzem a dolgot, sajna ez nálam issígy szokott lenni. Az viszont tök jó, hogy viszonylag gyorsan kimásztál a nyavajából.
    Remélem mihamarabb jut magadra is egy kis időd. ;o)

    VálaszTörlés