2009. február 2., hétfő

Szépen sorban haladok

Tegnap már varrtam egy kicsit.

Egy fűző szabású felsőrészt (blúz fölé hordva!) fejeztem be magamnak (UFO volt:)), illetve a befejezés szó nem igaz szó szerint, mert varrás része teljesen kész van ugyan, de az összes eleje szűkítő vonalára és az alja szegélyrész vonalára gyöngyöket kellene felvarrni, kb. 350 db-ot.....végülis hordható gyöngy nélkül is! De azért szebb lenne gyöngyözve....
Egy régi burdából van a minta, 1999/11/112-es modell.
Még a múlt hét elején egy póló fazonú csilli-villi felsőrészt rendeltek tőlem, ezt fejeztem be az előbb, szállítható!
Muszáj megmutatnom, mit kaptam a barátnőmtől: a tesója nagyon tud gyöngyöt fűzni, úgyhogy tőle rendelte meg a nyakláncot és a gyűrűt ajándékba nekem. Egy elfekvő lilás mintás blúzanyagomhoz készíttette, remélte, hogy hamarabb elkészülök a blúzommal:))))

A karkötőt viszont "munkadíjként" kaptam, egy blúzt kell varrnom a tesónak, a 2009/02/129-es modelljét, ezüstszürke szaténból.
Nagyon nehéz olyanoknak varrni megrendelésre, akik jó ismerősök, de nem rokonok, barátok. Nehéz dolog (de persze lehet, hogy csak nekem?) pénzt kérni a munkámért tőlük. Így viszont a kecske is jól lakott és a káposzta is megmaradt:))
Nadrágot is szeretne......

4 megjegyzés:

  1. Nagyon szép a karkötő! De a blúzok....
    Ez az ha meggyógyul az ember...

    VálaszTörlés
  2. Azt hogy ügyes vagy, eddig is tudtam! DE ez a felső szuper jó!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm lányok, igen újult erővel, sőt gőzerővel varrok újra:))

    VálaszTörlés