2009. február 2., hétfő

Kézírás és új ruhák

Mamis és Bea is felkért, hogy mutassam meg a kézírásomat.
A játék lényege, hogy kézírásunk megmutatása által is egy kicsit jobban megismerjük egymást.
A feladat a következő:
1.) Írd le a nick neved , és ( nem kötelező ) a keresztneved.
2.) Milyen kezes vagy ?
3.) Melyik betűt szereted legjobban leírni ?
4.) Melyik betűt szereted legkevésbbé leírni ?
5.) Írd le : A fürge kis vörös róka átugrik a lusta kutyákon.
6.) Nevezz meg 5 személyt akiknek továbbadod a kérést.
Az első 5 feladatot teljesítettem, a hatodik viszont már tárgytalan, ahogy olvasgattam a blogokat, már majd mindenkinél járt.

Tegnap folytattam a varrást, szerencsére főznöm nem kellett, sőt vasalnivaló is kevés volt, ezért sokat (nagyon sokat) görnyedtem a gép fölött.
De meg is lett az eredménye!
A megrendelt blúzt összeállítottam (próbakész, de nagyon szuper lesz, majd mutatom!).
Befejeztem egy nadrágomat (az anyaga ugyanaz, mint a fűzőé), burda 2009/02/130. modell. Szuper fazon! Viszont az idő alkalmatlan fekete nadrág fotózására, szakad az eső....
Kiszabtam és megvarrtam egy csíkos inget saját magamnak!!
Az anyagot még tavasszal vagy nyáron vettem, szintén Eurotextiles anyag. Fehér alapon fekete és ezüst csíkos. (ehez vettem a panyizsuzsi féle gyűrűt:)). A szabásminta burda 2006/01/112 modell.
A gombokat pedig Mamistól kaptam pif ajándék részeként. Tegnap este fedeztem fel, hogy 2 méretben is van ugyanaz a gomb, ezért az ing ujja "mandzsettegombbal" záródik. (2-2 nagyobb méretű gomb egymással összefordítva és összevarrva!)
Folytatás következik:)))

1 megjegyzés: