2009. február 5., csütörtök

A karkötő ára

Elkészültem a blúzzal, amit a barátnőm (aki mellesleg varrónő, ha még nem mondtam volna...) testvérének készítettem, amiért azt a szépséges karkötőt kaptam!

Ezüst színű szatén, de neki (és nekem is, de ez ugye mellékes:)) a belső oldala tetszett jobban, ezért az lett a színe.
A modell a burda 2009/02/129-es modellje. Egyszerű volt megvarrni, annyi különbséggel, hogy az oldalába nem kellett belevarrni a cipzárt, mivel az anyag elasztikus és próbánál kiderült, hogy fel tudja venni így is. A masnit pedig egyenlőre nem varrtam rá, majd megbeszéljük, hogy levehető legyen-e (biztosítótűvel, szerintem megkönnyíti a mosás-vasalást), vagy rögzítsem rá.

Remélem készen is tetszeni fog Neki és örömmel viseli majd:))

5 megjegyzés:

  1. Annyira ügyes vagy!! Mindig csodálom ezeket a szuper rucikat, amiket varrsz! Gratula!

    VálaszTörlés
  2. Úgy szeretem a kreatív emberkéket,ha a belső tetszik,legyen az :-)Szép lett !

    VálaszTörlés
  3. Bea, ez is szuper lett, én oda sem adtam volna senkinek :o))

    VálaszTörlés
  4. Köszi Katicabogár! Nekem is tetszik, de "kifizették":)))

    VálaszTörlés