2009. február 8., vasárnap

Folytatás színesben

Elkészült a lila mintás blúzom (a barátnőm szerint :már épp ideje volt!!), amihez a láncot és a gyűrűt kaptam.
Egy régebbi burdából találtam hozzá mintát, 2005/09/109-es modelljét varrtam meg.
Az anyagot az Eurotextil boltjában vettem, elasztikus vékony blúzszatén. Varrni nem a legegyszerűbb, mert csúszik-mászik, de a végeredmény kárpótol.

Még előtte befejeztem egy mellényt fekete szövetből (ugyanaz az anyag, mint a fűző és a nadrág az előzőekben). Ez egy még régebbi burdából van, 1997/01/115-ös modell.

Hátul fűzővel szabályozható a bősége, de inkább csak dekoráció szerintem:))



Zazálea kedves, ha olvasod!
Egyszer kérdezted, hogy én nem rontok sohasem?
A mellény elejét kétszer szabtam, (még jó, hogy anyagom bőven van...) mert úgy elrontottam egy sima egyszegélyes bevágott zsebet, hogy javíthatatlan volt!! Aztán el is ment a zsebtől a kedvem, ezért nem is varrtam rá!
Ja, és tegnap este ki akartam szabni Vikinek egy nadrágot, amihez mint kiderült 20 cm-vel kevesebb anyagot vettem....Szóval megy ez nekem:)))


7 megjegyzés:

  1. Jaj, miket mondasz, úgysem hiszem el!
    Megint nagyon szépeket varrtál, lehet nálad tanfolyamra jelentkezni? :o))

    VálaszTörlés
  2. Nekem is nagyon tetszik minden, amit varrsz. Én is szívesen tanulnék Tőled!

    VálaszTörlés
  3. Tanfolyam....hm...megfelelő számú jelentkező esetén...:))) De szívesen segítek, ha kell, csak kérdezzetek.
    Zaza, legközelebb fotóval illusztrálom a hibáimat, jó??:)))
    Leda, köszönöm!

    VálaszTörlés
  4. Én is jelentkeznék a tanfolyamra...!!!

    VálaszTörlés
  5. Klasz nagyon, ezek a hosszú gallérok annyira tetszenek:). Érdekes, hogy aszimetrikus az anyag mintája.

    VálaszTörlés
  6. Szia Bea!
    Csak nem a Voálban vetted a lila mintás anyagot? ;) Nagyon szép lett!

    Üdv. Scotty

    VálaszTörlés
  7. Mamis,:))) neked tanfolyam?? Hisz olyan szépen varrsz!

    Ádám, köszi. Az anyag össze-vissza mintás, illesztéseken gondolkodni sem kellett:))

    Scotty, szia. Igen, ott vettem. A barátnőm barnás színben vette meg, neki már karácsony előtt elkészült belőle a tunikája (én varrtam:)).

    VálaszTörlés