2009. február 10., kedd

100. és Viki blúza készülőben

Ez a századik bejegyzésem:)) Sosem hittem volna, hogy ennyit fogok írni....
Vikinek jövő héten lesz a szülinapja.
Varrok neki egy blúzt (is) a burda 2008/01/124-es modelljét.
Tegnap délután kaptam hozzá egy nagyon szép anyagot, fehér elasztikus ing anyag, ezüsttel csíkozva (kizárólag a gazdaság fellendülése érdekében vásároltam!:), de ő nem látta és nem is tudja, mi készül.
Készítettem fázisfotókat arról, amivel ma elkészültem, mert nemsokára hazaér a suliból, úgyhogy gyorsan el kell tüntetnem a nyomokat.


Alkatrészek kiszabva
Szűkítők összevarrása

Szűkítők mellé zsinórház rávarrása
zsinórok összevarrása
alsó fodor beráncolás után rávarrás
jelenleg itt tartok

Folytatása következik holnap (legalábbis remélem, ugyanis ma már csak 5-en voltak az osztályban....)

8 megjegyzés:

  1. Gratulálok a 100.-hoz. Még sokszor ennyit kérünk!

    VálaszTörlés
  2. GRATULÁLOK!!!!Remélem még sokszor 100-at olvashatunk tőled!

    VálaszTörlés
  3. De jó, hogy mutatód, ez olyan tanfolyamféle... :o))

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok!:) Megyek én is számolni... :P Még nem jutott eszembe, hogy összeszámoljam:D
    Egyébként... honnan van ennyi időd varrni?!:D

    VálaszTörlés
  5. Leda, Mamis, köszönöm, próbálkozom.:))

    Zazálea, igen tanfolyamféle, de mennyivel lassabb így varrni...

    Ádám, köszi. Jelenleg itthon dolgozom, úgyhogy én osztom be az időmet:))De amikor eljártam dolgozni is sokat varrtam, csak késő estig és max.blogolni nem volt időm és energiám.

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép lesz, már látszik. :-) Szerintem nagyon fognak örülni neki.

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm AudreyN, azt biztosan tudom, hogy tetszik neki, mert egyszer már varrtam ezt valakinek, már akkor is könyörgött érte.:))

    VálaszTörlés
  8. Gratula a 100. hoz. Szép lesz a blúz, már most látszik , mert visszafelé teszem a megjegyzést, közben már el is készült.

    VálaszTörlés