2009. december 13., vasárnap

Készülődés (részlet)

Nagyon-nagyon sokmindent varrtam az utóbbi időben, de sajnos:)) nem minden publikus. (majd karácsony után:)
Ez a felső viszont saját részre készült. Egy kész bolti pulcsit "másoltam" le. Vékony kötött anyag, némi strassz dísszel.
A legújab divat szerint denevérujjú, a nyaka két oldalát és az ujja ramfliját gumiroztam.



Az ujja felső széle végig nyitott, csak a nyaka és az ujja ramflija fogja össze. Valamint vállvonalon egy helyen összevarrtam és kb. könyökmagasságnál egy strassz pánttal fogtam össze.


Barátnőm lányának készült ez a fekete szövetkabát, elől-hátul két levasalt hajtással, nyitott béleléssel, állógallérral. Teljesen kész, csak a gombokat kell felvarrni rá. Ez nem ajándék, csak most készült el.
Ez a piros szaténblúz viszont barátnőm karácsonyi ajándéka lesz, már csak az ujja felhajtása illetve a gombok felvarrása van hátra.
Sajnos látta, mivel igazából az anyagot kapta karácsonyra, csak megvarrom, hogy hordani is tudja az ünnepen. Persze lesz majd egy kis meglepi is.
Viki kabátja készülőben van, ha netán nem készül el karácsonyig, akkor az ünnepek után biztosan:))) Szerencsére elég türelmes (és eléggé elfoglalt is mostanság:)))

5 megjegyzés:

  1. Szia! Hiányoztál! Gyönyörűek! Nagyon ügyes vagy! ..és termékeny kezű:-)

    ( héten döntöttem: visszaálllok a "csakruhát varrok" szisztémára, mert nem győzöm, és nem is az az énem. Már mint a foltvarrás.)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépeket varrtál!!!És végre jelentkeztél!!!

    VálaszTörlés
  3. Már nem tudtam, mi lehet Veled, örülök, hogy van munkád bőven! Szépek!!
    További jó készülődést az ünnep előtti napokra!!

    VálaszTörlés
  4. Aztamindenit!! Hááát látom, Te sem unatkozol :o)) Nagyon szépeket készítettél!

    VálaszTörlés
  5. Cila, köszi. Igen az én szívem csücske is a ruhavarrás marad!

    Mamis, köszi.

    Kata, örülök, hogy írtál. A napokban vettem észre, hogy újra irsz néha a blogodra:)))

    Abile, hát nem:)) és köszi:)

    VálaszTörlés