2009. december 28., hétfő

Összerakósajándék:)



Karácsonyra kaptam a páromtól ezt a gyapjúszövetet kabátnak. Tegnap nekiálltam és összeállítottam, ma beszereztem hozzá a bélést,válltömést, gombokat és készre varrtam.
Holnap már ezt szeretném felvenni:)
A kabát szabásmintája a burda 2006/11/109-es modellje alapján készült. Oldalvarrásba illesztett zsebbel, rögzített övpánttal, 4 gombbal.
Még hezitálok egy fekete műszörme galléron (levehető lenne), csak a kapható műszörmék ára kissé borsos (9 és 15 ezer/métere...., jó, jó, tudom, hogy csak 20 cm kellene, de akkor is.....)
A kabát bélése szintén mintás (újabban már szinte csak ilyeneket veszek, annyira más ezzel dolgozni, mint a hagyományos bélésanyaggal!)

3 megjegyzés:

  1. Gyönyörű lett!!
    Most nagyon divat a szőrme, de ha sajnálod érte a pénzt, egy klassz sállal vagy kendővel is feldobhatod, az viszont mindig divat marad! (szerintem)
    Én is elfogadnám. Nagyon szépen varrsz!

    VálaszTörlés
  2. Köszi Ili, a sál és kendő eszembe jutott, de így, hogy kész a kabát egyre inkább hajlok a műszörme felé:)) Főleg a 15 ezres volt csodaszép:))

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Gyönyörűűű! És vörös és fekete... álomszép!
    Te sohasem pihensz?

    VálaszTörlés