2009. december 27., vasárnap

Néhány varrományos ajándék....

Először is, elkészült (ma) Viki szövetkabátja. Nagyon puha tapintású szövet, remélem használat során is csak jó véleményünk lesz róla. Mivel télikabátnak készült, ezért az elejét és hátát vékony vatelinnel alábéleltem.
Az eredeti modell a La mia Boutique újságomból van.
Sportos fazon, varrásba illesztett zsebbel, dupla soros gombolással, övvel, valamint a hátsó gallér-részen ramfli betéttel.

Fém övcsat, csak átbújtatós

Mintás bélésanyag, mutatós! A béléshez rögzítettem a vékony vatelint.

A gallér

És még akasztó is került bele:)



Ez karácsonyi meglepi volt, szintén Vikinek, pamutdzsörzé póló, rávasalható mintával. Denevér ujjú.

Miniboleró, egy butikban néztük ki, de az ára nem tetszett....ezért megvarrtam neki

Ezt is abban a butikban láttuk, szintén az ár-érték arány volt az, ami nem volt barátságos...

Az oldalát gumival ráncoltam össze.

4 megjegyzés:

  1. Nagyon klassz cuccokat varrtál megint!!!
    Nem kell nektek butikba vásárolni, amikor ilyen gyönyörűségeket varrsz!

    VálaszTörlés
  2. Köszi Ili. Igazából csak ötletgyűjtés miatt járunk üzletekbe:)))

    VálaszTörlés
  3. Nagyon csinosak lettek! Meglepődtem, hogy mind fekete... Ugye csak divatból?? Nem történt baj??

    VálaszTörlés
  4. Abile, köszi. Csak divat. A kabát egyébként sötétszürke. A többi tényleg csak divatból fekete, a bolero és a top pedig a jobb kihasználhatóság érdekében.

    Sajnos várható, hogy a nagyim elmegy.....sőt már olyan állapotban van, hogy meg sem ismert....végigsírtuk a karácsonyt.....

    VálaszTörlés