2009. december 15., kedd

Apró ajándékok

Viki osztályfőnökének és balettmesternőjének készült ez a két kis terítő. Asztalközép vagy csak karácsonyi dekoráció.
Remélem olyan szeretettel fogadják, amilyennel készült.
A szépséges karácsonyi mintás vásznamból készült, az egyikre bézs, a másikra óarany (?) szaténszalagot varrtam, majd pedig körben beszegtem.
Holnap útjára indítom a karácsonyi húzogatós társamnak az ajándékot, bízva a Magyar Posta jóindulatában....remélem tényleg odaér karácsonyig!

7 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek! :)

    Én is pont ilyen anyagot vettem, csak narancssárgát.

    :) Nálunk tányéralátétek készülnek belőle.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm,
    annyira egyszerűek, mégis mutatósak.
    Még mindig van belőle egy kevés, talán magamnak is varrok belőle:)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépséges anyagokat találtál! Biztosan örülni fognak a megajándékozottak!

    VálaszTörlés
  4. Egyszerű és nagyszerű! Ellophatom az ötletedet? Ennyire talán még én is képes vagyok varrásilag.

    VálaszTörlés
  5. Egy kis meglepi nálam!?? :o))

    VálaszTörlés
  6. Kedves "Párom"!
    Megérkezett a gyönyörű ajándék. Nagyon szépen köszönöm, nagy örömet szereztél vele, no és persze jó ötletet is, hogy milyen csuda dolgokat lehet készíteni.
    Szeretettel gondolok Rád ebben az örömteli időszakban is, és remélem (ha másképp nem is) így virtuális, tartjuk a kapcsolatot.
    Áldott karácsonyi ünnepeket kívánok, Neked és a családodnak.
    Szeretettel:
    Ildikó
    http://creativlibrary.blogspot.com/
    P.s.: nézz be hozzám, mert van blogom, kettő is, csak kicsit hanyagolom őket.

    VálaszTörlés