2009. december 29., kedd

:(((((

11 megjegyzés:

  1. Én nem tudom, mi a baj, kit veszítettél el... de fogadd részvétem nekem is..

    én csak azt láttam, hogy ez a kép elámulok annyira szép... mint egy keleti csónak a sötét vizeken......

    és a lélek az a gyertya lángja.. ami nemsokára felűlről világít....

    VálaszTörlés
  2. Mi történt, Bea? Ugye nem halt meg senkid?

    VálaszTörlés
  3. Kedves Bea! Pár napja kaptam meg a csupaszív ajándékodat, s kedves soraid, melyben a jókedv és a szeretet volt a sorok közt. Most pedig szomorúan látom, hogy nagy fájdalmad van. Szeretettel és együttérzéssel gondolok Rád!

    VálaszTörlés
  4. Fogadd őszinte részvétem a Nagyid halála miatt! :o(( Amikor megláttam a gyertyát, rögtön a fekete ruhák jutottak eszembe :o((

    VálaszTörlés
  5. Nagyon sajnálom én is, együtt érzek Veled!

    VálaszTörlés
  6. Őszinte részvétem. Nálunk 27-én halt meg a svajci dédi :(

    VálaszTörlés