2009. november 24., kedd

La mia Boutique

Szeptember végén egy akciós lehetőséggel élve a Hungaropress-nél előfizettem az olasz La mia Boutique számára (negyed évre). Igazán csak a kíváncsiság hajtott.
Az első számot jó pár hét késéssel, egy hétfői napon kaptam meg (olaszok:)))))))), az volt a novemberi.... hát nem voltam annyira elragadtatva.
A következő, decemberi szám, ugyanazon a héten pénteken volt a postaládámban:) Na ez már tetszett!
Ezt a ruhát már az első pillanatban kinéztük Vikivel, igaz előszőr azt hittem, hogy szoknya-póló, de nem.
Egy pamutdzsörzé felső és egy kockás szövet szoknyarész, de összevarrva.


A pamut egy kicsit vastagabb minőségű anyag, puha, kellemes viselet.
A szoknyarész szövetből készült, elől-hátul 2-2 szembehajtással, övbújtatóval, külön csípőrésszel
az eredeti fotó

szabásrajz
A következő project szintén ebből a számból, szintén Vikinek egy sportos szövetkabát lesz. Az anyag már megvan, a szabásminta kirajzolva, kivágva....csak időt kérek!

5 megjegyzés:

  1. Nem is ismerem ezt a lapot, nagyobb újságosnál is kapható?
    Nagyon csini cucc.

    VálaszTörlés
  2. Nem szólok semmit... Szépet varrtál. Én még fogyózok addig... Hogy ilyet merhessek hordani:-D

    VálaszTörlés
  3. Nóra, egyszer régen hallottam róla, de kapni nem lehet, csak megrendelni, a www.hungaropress.hu oldalon keress rá.
    Elég borsos az ára. Mikor megrendeltem, épp akciós volt az összes női magazinra, ezért vállaltam be, de még a negyedéves ár is sok....nem hiszem, hogy tovább fogom rendelni....

    Cila, én Vikin élem ki az ilyen ruhákat....túl öreg vagyok már ezekhez....:)))

    VálaszTörlés
  4. nincs idő, holnapra! :o))))
    És még menni is fog, tudom. :o))

    VálaszTörlés
  5. Sajnos mi itt mindannyian az időnek vagyunk leginkább hijjááánn! (lehet, hogy nem is így kell írni:o)
    Ez a ruha nagyon szuper... És végre a tinilányok derekának védelmében találták ki! :o))

    VálaszTörlés