2009. december 19., szombat

Karácsonyi húzogatós, díj és más

Mivel kedves Párom, Ildikó jelezte, hogy megérkezett hozzá a csomagom, ezért itt is megmutathatom:))Készült számára egy hosszúkás terítő, szaténszalaggal díszítve, valamint három szivecske egymáshoz varrva szalaggal, vatelinnel tömve, fellógatható valahova:), mellékeltem hozzá egy gyertyát, amit a mintás anyaggal dekoráltam, illetve egy tekercs organzaszalagot.

Hét elején én is megkaptam Rékától az ajándékomat. Fantasztikusan szép, aprólékos munkával készült horgolt díszeket rejtő mini ajándékkosárkát és egy szép könyvet rejtett a csomagom.
Képet majd mutatok:)

Abile volt olyan kedves, hogy megajándékozott egy díjjal, nagyon köszönöm. Mivel ezt a díjat már én is megkaptam év elején, a feltételeket akkor teljesítettem, ezért most csak felsorolom azt a 7 blogot, akiknek tovább adnám:)

A teljesség igénye nélkül: Mamis, Cila, Scotty, Zazálea, Mici, Abile, Kdatta

Közben készülődünk a Karácsonyra. Nagyon-nagyon rohanósra sikeredett idén újra. Igaz, közbejött mindegyikünknél egy-egy betegség, Dani utazásai, Viki fellépései. Az már csak külön hab volt a tortán, hogy Dani a németországi utazás előtt két nappal lázasodott be, szerencsére csak egy napig tartott és egy fél patikát vitt magával az útra, de, hogy Viki, aki 3-4 éve nem volt beteg (szó szerint, egy napot sem hiányzott a suliból....) hétfőn hazajött, mert annyira rosszul érezte magát....doki...gyógyszer, hogy egyáltalán fel tudjon lépni a Diótörőben. Szerencsére a gyerekdokink egy varázsló, aki suliba ugyan nem engedte már, de megbeszéltük, ha nem lesz lázas, akkor mehet próbákra és az előadásokra is. Így tegnap este megnéztük a mi kis saját Hópihénket:))) Persze fényképezőgép nem volt nálunk:)

Nagyikám pedig nagyon-nagyon beteg....nem tudjuk, hogy egyáltalán velünk lesz-e még ünnepen.....:(((

5 megjegyzés:

  1. Köszönöm, drága...
    Pihenj is egy kicsit...

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy megérkezett Hozzád a karácsonyi csomag, már nagyon aggódtam, hogy nem kaptam semmilyen visszajelzést...
    De a lényeg, hogy ott van:))
    Petra, aki valójában RÉKA:)

    VálaszTörlés
  3. Bocsi Réka:)))))Jaj, kicsit szétszórt vagyok!! E-mailt pedig írtam Neked, még aznap este....

    VálaszTörlés
  4. Nem kaptam levelet:((( Talán rosszul adtam meg a címemet?
    Köszönöm a javítást, és nagyon örülök, hogy tetszett az ajándék!:)
    Írj kérlek erre a címre, mert én sajnos nem tudom a Tiédet megnyitni:
    b.rekapentek@gmail.com

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Kérlek, hogy írd meg privátban a címed! Vagy kommentelj be nálam és moderálom, hogy más ne lássa. Megfeszülök és nem találom a borítékot a címeddel, pedig tuttira elraktam... csak ez a karácsonyi rend ugye...

    VálaszTörlés