2009. április 6., hétfő

Tegnap és ma

A hirtelen beköszöntött majdnem nyár keresztül húzta a számításomat. Már ami a kabátomat illeti...most duzzogok az időjárásra, mert mi az, hogy hirtelen nyár lesz és én nem vehetem fel a ballonkabátomat....:(( Félretettem. (azért persze tetszik ez a szép idő:)
Na persze nem csak az időjárás a hibás, hirtelen elég sok megrendelésem lett, ami persze nem sürgős, csak minél hamarabb legyen kész és ilyenkor ugye a saját ruhát kell félretenni:)

Úgyhogy tegnap kora délután nekiálltam a szabásnak és varrásnak. Összeállítottam 4 szoknyát, 2 pántos felsőrészt, 1 halásznadrágot és egy hosszú alkalmi ruhát. A 4 szoknyát ma délelőtt megpróbálták, délután igazítottam és befejeztem. Ezt kipipálhatom:)
A többi ruha befejezése még a hétre marad és közben még lesz újabb is, amit szabni kell:))

Lila részekből szabott, háromszög betéttel
Krémszínű (mint a lila)
Csokibarna-drapp miniszoknya
Drapp-csokibarna miniszoknya
Alkalmi ruha hímzett taft
Az anyag mintája közelről (a ruha színe meghatározhatatlan, zöldes-barnás-rózsaszínes-némi arany fénnyel)

2 megjegyzés:

  1. Mi????????????????? Na, most hagyd abba az olvasók ingerlését. Nem ér.

    VálaszTörlés
  2. Csak módjával Bea! Én ilyenkor szoktam lemeríteni a tartalék energiáimat és utána mindig beteg leszek.
    Nálam meg nagy táskarendelések vannak :) Már katalógust is kértek, hogy könnyebben tudjanak választani. A képeket már megszerkesztettem és van egy barátnőm, aki beköti.
    Kabátodról csak annyit, hogy ha lehet hinni az időjárásnak, akkor jövő héttől hidegebb lesz. Talán tudod majd hordani.
    Szép napot!
    Scotty

    VálaszTörlés