2009. április 29., szerda

Végre saját...

Tegnap délután kiszabtam és összeállítottam ezt a dzsörzé anyagból készült felsőt.
Alapesetben max. 2 óra alatt elkészültem volna vele, de az anyag széle iszonyatosan pöndörödött, ezért szinte mindent össze kellett gombostűzni varrás előtt. Babra munka volt az már biztos, viszont a végeredmény nekem tetszik!

A szabásminta alapja a burda 2009/05/103. modellje, de persze ezt is "feljavítottam" a magam képére.
Az ujja a könyökömig ér (nyárra nem kell hosszú ujj), a pántot a közepéről kihagytam (a pöndörödés miatt képtelenség lett volna egy 3-4 cm széles pántot bevarrni a felső és alsórész közé), viszont a mellrészt duplán szabtam (szerintem így jobb a tartása, szebben áll és biztosan nem látszik át a melltartó mintázata:)

Jaj, és nagyon fontos: a nyakláncot én fűztem!!:)) Ez az első...., de ennél sokkal bonyolultabbra nem hiszem, hogy lenne energiám, pedig csodaszép dolgokat láttam a gyöngyös blogokon! Nekem marad a varrás:)



3 megjegyzés:

  1. Ilyen nekem is van :) és én is átalakítottam egy kicsit ;)
    Nagyon szépek a ruhák, amiket csinálsz!
    Szép napot!

    Scotty

    VálaszTörlés
  2. Szia Scotty!
    Köszi:)). Anyagod, vagy pólód van ilyen?? Általában mindig alakítok valamit a ruhákon.
    Neked is szép napsütéses napot!!

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok a kitartásodhoz pöndörödés ügyben! Nagyon jó lett, a nyakék meg pont hozzá való.

    VálaszTörlés