2009. április 15., szerda

Elkészültek

Ma reggel még az apróságokat befejeztem mindkét ruhán (pl. akasztó a pánt nélkülire és "masnik" a másik ruhára)

A hosszú ruha a burda 2006/03/121-es menyasszonyi ruha szabásmintája alapján készült, némi változtatással. Nem szabtam külön a felső részt, és az alsószoknya nem tüllből készült, hanem ponzsé(?) anyagból abronccsal, valamint ráncolást kért a megrendelő a varrásvonalakra, ja és fűző a hátába:)
A fotó egyáltalán nem adja vissza a ruha színét, ami a színjátszós anyagnak köszönhető.

A másik ruha két rétegű, szatén és muszlin. Burda modell szintén, 2007/11/112. Persze ezen is alakítottam, nincs ujja és rövidebb a szoknyarésze. A masni a megrendelő kérésére került rá.
Sokat kínlódtam ezzel az anyaggal, csúszott-mászott, nehezen kezelhető volt.

5 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett mind a kettő. Bea, ha sokat bajlódtál a ruhával, akkor kérd meg az árát rendesen ;)

    Üdv. Scotty

    VálaszTörlés
  2. Na igen, muszlinnal kész "öröm" dolgozni:)! Nagyon szépen sikerültek!
    Csodaszép a hosszú ruha alja. A másikat rollni szegéllyel szegted körbe? Nagyon szép keskeny, sűrű.

    VálaszTörlés
  3. Scotty, köszi:)))

    Princi, igen a muszlin borzalmas volt.
    A ruha alját lock-kal szegtem el, a legkeskenyebb és majdnem a legsűrűbb öltéssel. Mindig kipróbálom maradék anyagon a szálfeszességet, azután jöhet csak a ruhadarab.

    VálaszTörlés