2009. november 1., vasárnap

Újabb táska, ezúttal NEM Vikinek:))

Barátnőm táskamániás lányának, Brigittának a napokban lesz a 13. születésnapja.
Egy hasonló fazonú táskában gyönyörködött a múltkor, hát tegnap vettem ehhez is anyagot és elkészítettem Neki.
(még szerencse, hogy ma nem kellett főzni, a fiúk pedig Forma-1 után kézilabdameccsre mentek:))))
Hímzett, flitterezett taft a külső fele, a bélése pedig halványlila szaténból készült, egy osztott zsebbel. A lila színre azért esett a választásom, mert a taft egyik hímzett virága is lila.

Az alja egy "kör" (kis jóindulattal:))), a táskatest magassága kb. 35 cm, az elején egy zsinórral tudja szabályozni a táska bőségét, mágneszárat nem tettem bele, kicsit durvának találom a taft-szatén pároshoz.
A vállpánt most nem állítható.
Boldog születésnapot Brigi!!
Az anyagból persze azért még jut az én 13 évesemnek is:)

4 megjegyzés:

  1. Drága barátném! Te aztán nem tétlenkedsz:-)
    Ismét szépet alkottál... de hát ennyiszer nem is ismétlem magam.

    VálaszTörlés
  2. Ismét köszi:))) Tegnap fel voltam pörögve, úgy látszik:)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett! Biztosan imádni fogja a Megajándékozott! :o)

    VálaszTörlés
  4. Abile, köszi, már alig várom én is, hogy a csajszik össze tudják egyeztetni a köszöntés időpontját! (tudod, mindkettő naggggyon elfoglalt:))))

    VálaszTörlés