2009. november 1., vasárnap

Flitterdíszes ruha/póló/tunika

Persze ez is Vikié lett....
Tegnap elszaladtam reggel a méteráru boltba. Több mindent szerettem volna venni (persze ott nem igazán jutott eszembe, hogy mit is...), de azért egy nagy szatyor anyaggal tértem haza.
Köztük volt ez a pinkes-lilás pamutdzsörzé is. A flitteres szalagot pedig egy nagyon klassz

rövidáru boltban vásároltam.
A fazon szabásminta nélkül készült, a most divatos hosszú pólóruhák mintájára. Cicanadrággal, csőnacival igazán divatos.
Denevér ujjú, kb. könyökhajlatig ér az ujja.
A flitteres pántot simán rá tudtam varrni géppel, szerencsére nem is nyújtotta meg az anyagot.

6 megjegyzés:

  1. Hú, te nagyon tudsz! Nagyra nőtt gyerekeket is befogadsz? Amikor olvastam az oldalsávban, hogy flitterdíszítés... gondoltam, hogy "Te képes vagy erre is, simán bevállalnád egyesével a flittereket!" Aztán idekattintva megnyugodtam: Te nem vagy mazochista.
    Nagyon szép!

    VálaszTörlés
  2. Hhhhhát, nem vagyok annyira:)) Egyesével soha, így mondjuk könnyű volt.

    VálaszTörlés
  3. Viki már ilyen nőcis felsőt hord? Ha belegondolok, hogy pár év és az én lányaim is nőcis ruhát hordanak majd ... :)
    Hagytál nekem is valamit a Voálban? :D Vagy máshol vetted az anyagokat?

    Üdv. Varázsollós Scotty

    VálaszTörlés
  4. Szia, Scotty!
    Bizony, bizony már ilyeneket hord. Majdnem olyan magas, mint én.....rohan az idő tényleg.
    Voálban vettem mindent persze:)) de bőven akad még ott Neked is!:)

    VálaszTörlés