2009. november 21., szombat

Textil tál ajándékba

Kedves méterárus barátnénimnek (már említettem Őt néhányszor itt a blogon) névnapja lesz szerdán. Neki készítettem ezt a tálat tegnap este.

Nem szoktuk egymást ajándékozni, de mivel a munkám miatt már nagyon rég tudtunk találkozni, ezért gondoltam erre az apróságra. Tudom, hogy értékelni fogja:))
A tál közepe maradék szatén, a szélét viszont most nem cikk-cakk öltéssel szegtem el, hanem ferdepánttal (pont ennyi maradt a kosárkához készített pántból::))))

5 megjegyzés:

  1. Szép lett.Biztos örülni fog neki!

    VálaszTörlés
  2. Ez tényleg nagyon szép! De aranyos vagy, hogy megajándékozod a méteráruboltost! :)

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Először is! Hiányoznak a sűrűn feltett munkáid, és TE!
    Másodszor: Téynleg egyre jár az agyunk: Én is megajándékoztam és éppen textiltállal:-)

    VálaszTörlés
  4. Milyen ügyes vagy!! Nagyon tetszik a tálad... biztosan nagyon fog örülni a néni már csak a figyelmességednek is! :o))
    Jó, hogy újra olvashatlak...!!

    VálaszTörlés
  5. Mamis, köszi:)

    Mici, nagyon szeretem, kedves, aranyos és évek óta ismerem:)
    Ajándékozni pedig szeretek...

    Cila, egy rugóra járunk, tényleg.)

    Abile, köszi. Holnap átadom neki:))

    VálaszTörlés