2009. november 23., hétfő

Padlizsán ezüsttel

November eljén vettem ezt a padlizsánlila szaténselyem anyagot pizsamának. A hétvégén kiszabtam, tegnap estére 90 %-ban készre is varrtam, de csak ma tudtam teljesen befejezni.
Már csak egy utolsó vasalás van hátra.
A nadrág egy régebbi bevált minta alapján készült, teljesen egyszerű, gumis derékrésszel.
A felsőrész a burda 2009/11/129-es modellje alapján készült. Egyenlőre nem varrtam rá gombokat, de nagyon valószínű, hogy fogok, sokkal praktikusabb alváshoz, ha gombos:)
A megkötőpántot ezután még körben letűztem. Az egyik fele lila, a másik ezüst színű szaténból készült.

7 megjegyzés:

  1. Hú de szép lett!Ezt a felsőt én is kinéztem magamnak a Burdából.Igy még sokkal jobban mutat mint az újságban.

    VálaszTörlés
  2. Mamis, krisz köszönöm!:))

    VálaszTörlés
  3. Lehidalok! Éppen ezen dolgozok! Csa én nem mertem így kitenni a blogra:-)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon széplett! Én is gondolkodom, hogy karácsonyi ajándéknak is jó lenne egy-egy szettet megvarrni.

    VálaszTörlés
  5. Marcsi, köszi:)
    Cila, nyugodtan kiteheted:))))Tényleg egyre jár az agyunk....

    Nóra, igen, ajándéknak is szép lenne. Mondjuk a köntös is nagyon tetszene, elfogadnám ajándékba:)

    VálaszTörlés