2009. október 28., szerda

Óriási bugyortáska

Ezt az anyagot barátnőm anyagos szekrényében találtuk hatalmas mennyiségben:) Valami szaténféleség, de ruhának nem igazán lehetett volna felhasználni, mert nagyon tapad, rossz a fogása.
Az ő lányának, Briginek jutott eszébe a táska (szóval én beismerem, hogy táskamániás
vagyok, de ez a kiscsaj túltesz rajtam is:))).
Na szóval, még a nyáron kinézett magának egy óriási méretű bugyor szerű táskát, amit lerajzolt nekem... az alapján kellett valamit összeeszkábálnom.
A végeredmény szuperjó lett!
Sajnos nem fényképeztük le, de persze meglátta az én lányom is...és ma délután elkészült nagyjából az övé is:)
Még a "vállát" nem varrtam össze, mert mindkét oldalára rézszínű karikákat akar felfűzni, de ezért holnap el kell látogatni a cipőkellékeshez (remélem kapunk:)
A táska elejére egy - valami kidobásra ítélt ruháról leszedett- gyöngyökkel kivarrt rátét került.
Az anyag színe óarany (a vakus fotók miatt nem igazán adja vissza)
Viki "balettos-táskának" fogja használni, dressz, cipők, stb, ami nem igazán nehéz, de jól ki fogja tömni a táskát:)

Barátnőm tesója is feni a fogát egy ilyenre, az a szerencse, hogy még mindig van az anyagból:)

7 megjegyzés:

  1. Hmmmm... Textil és táska őrültek vagyunk:-) Ismered a táskanet.hu-t? Így karácsony táján hasznos ez az infó.
    Már hiányoltalak egyébként:-)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jópofa lett!
    Főleg a színe tetszik, ez az bronz-szín mindenhez illeni fog.

    VálaszTörlés
  3. Nóra, köszi. Ha teljesen kész lesz, akkor újra mutatom, talán nappali fénynél is el tudom kapni. Igaz, ez, hogy már 4-kor szinte sötét van......utálom!

    VálaszTörlés
  4. Köszi, Cila az infót, még nem ismerem, de ami késik....:)))
    Dolgozom reggeltől estig, és hulla fáradt vagyok, olvasok, de írni....

    VálaszTörlés
  5. Hát akkor ezek szerint beindultál te is. Én most kezdem az "ajándéktárgy készítéseket". Ez a PW! Őrület!!!

    VálaszTörlés
  6. Hűűű naon tetszik :O Ügyi vagy :)))

    VálaszTörlés
  7. Én is sok fiatalnak láttam már ilyesmit a vállán a városban... és mindig alaposan meg is néztem őket, hogy szemrevételezzem a táskát... :o) Tényleg szuper jó fazon!

    VálaszTörlés