2009. október 11., vasárnap

Késésben

Mármint azt hiszem, hogy elkéstem ezzel a projekttel...
Az anyagot már ideje beszereztem, itt figyelt beavatva, kész tervvel a fejemben. Tudtam, hogy egy hagyományos blézer fazont fogok belőle varrni, csak kicsit nehezen szántam rá magam, a kordot nem szeretem szabni a rengeteg szöszmösz miatt. De tegnap nekiálltam az esős, borongós, hideg idő ellenére. Talán azért még hordható lesz.

Már pár éve készítettem egy sötétbarna kordblézer magamnak, de idővel megkopott és tavasszal kiszanáltam, ezért szerettem volna mindenképpen egy újat.
Ez a fazon egy régi Easy burdából van, igaz ott béleletlenül, de én most kibéleltem és egy aprócska zsebet is varrtam rá. (talán a 2005-ös nyári számban van)
A bélés és a kord összevarrásakor egy keskeny piros szaténcsíkot fogtam a két anyag közé, kicsit feldobni a blézert. Tetszett már régen, csak még sosem próbáltam ki, mindig azt hittem, hogy valami nagyon bonyolult dolog, de nem az.:), cserébe viszont mutatós.

Tegnap elkészült egy újabb póló, az előzőek mintájára, de hosszú ujjal, klassz barnás árnyalatban.
Már csak két darab gomb kell a zakóra, mert persze hiába van itthon egy jókora doboznyi gomb, egy sem jó rá, vagy a színe, vagy a mérete, vagy csak egy darab volt belőle itthon....

6 megjegyzés:

  1. Szerintem ez viszi a prímet a legnehezebb kategóriában, vagyis a bélés. Kétszer futottam neki, egyszer sem sikerült. :o(
    Nálad tökéletes, persze! :o))

    VálaszTörlés
  2. Nàlam is az alja biztos, hogy mindig hùzòdik valahol. A legjobb lenne pròbababàn, de nekem az nincs.
    Nagyon feldobja az a piros csìk!

    VálaszTörlés
  3. Zaza, eleinte úgy varrtam, hogy csak az eleje-háta vonalra varrtam géppel, az alját és az ujját kézzel hajtottam fel. Aztán egyszer elmagyarázta egy barátnőm (aki akkor tanult varrónőnek) a konfekcióbélelést. Azzal sem ördöngösség, csak előtte be kell vasalni a ráhagyásokat.

    Katica, én sem a babán igazítom rá...nem azt szoktam meg és nem áll rá a kezem... A csík nekem is tetszik:)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon "szalon minőség" ezzel a piros selyemszalaggal! :-) Szép lett!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon csinos lett :o) Talán kabát alá még idén is tudod hordani??

    VálaszTörlés
  6. Ismerős a gomb téma :) Mostanában azért szaladgálok rövidáru boltba, hogy a kitűzőimhez megfelelő gombot találjak :)
    Szuper a kord blézer;) Imádom a kord blézereket.
    Kész a kabátom, már fent van a blogon.
    Üdv. földid, Scotty

    VálaszTörlés