2009. október 15., csütörtök

Tűzpiros

Bársony mellény készült megrendelésre. A fazon egyszerű mellény-forma, csak az elejére sok aprócska gombot kért a kedves megrendelő, valamint a hátára egy pántot két gombbal felfogatva.
A fotó még az utolsó vasalás előtt, ma reggel készült, lámpafénynél.....bocsi:(, de tudtam, hogy később már nem lesz rá időm, mivel ma elvitték, és tegnap este 10 órakor varrtam rá az utolsó gombot.....

Közben hétvégén készült a varrásban elhanyagolt nagyfiamnak, Daninak egy egyenes szárú sötétszürke "farmer", de azt lefényképezni sem tudtam, mert azóta is rajta van...:))) Ezek szerint jól sikerült.
Most egy inget szeretne varratni:), csak győzném idővel és energiával....

3 megjegyzés:

  1. Nem látom a mellényt!!!
    A király új ruhája???????

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Én látom és imádom! A megrendelőt megértem! Az én napiöltözködésemben is minden áldott nap szerepel a vörös:-) (A gombok miatt emg részvétem... A leendő varrodádra kiírhatod majd, hogy mazo-varró)

    VálaszTörlés
  3. Klassz ez a piros, nekem is tetszik. Időre nekem is szükségem lenne...Meg valami blézerre a türkiz szoknyámhoz... és az anyag nekem is itt van egy vagy két éve...

    VálaszTörlés