2008. szeptember 15., hétfő

Vásároltam

Ma Pesten jártam a barátnőmmel. Neki varróműhelye van, ezért nagykereskedéseket jártunk körbe, cipzár, cérna, stb. miatt.


Én is tudtam vásárolni, és teljesen ledöbbentem az árakon. Voltunk a Bentexben is, hát elájultam a kínálattól. Itt Győrben két olyan rövidáru bolt van, ahol kicsit nagyobb a kínálat, de ezek elbújhatnak mellette.
Vettem cérnákat, cipzárakat, gumit, nadrágkapcsot, hímzőcérnát.

Azután mentünk méteráru boltba. Még az év elején találtam a burdában egy hirdetést, melyben 300-1300 ft közötti minőségi, neves anyagokat reklámoztak. A XIII.kerületben, a Pannónia utcában van ez a bolt. Megkerestük, és akkora csalódás ért, hogy az nem is igaz. Az első anyag métere ami a kezembe került 4600.-ft volt. Mikor rákérdeztünk a hirdetésre, a bolt hátuljába vezettek, ahol gagyibbnál gagyibb anyagok voltak. Kissé elkeseredve távoztunk.


Egészen a következő sarokig. Megláttunk egy sima, egyszerű, nem agyonhirdetett méteráru boltot. Lementünk, vesztünkre, alig tudtunk kijönni. A győri árakhoz képest fele, sőt még annál is olcsóbb volt. Pl. (amiből az anyunak és a lányomnak varrtam) szövetetet itt 1360.-ért vettem, ebben a boltban pedig 790.-volt métere.
Be is vásároltam!! Sőt, azt hiszem ide visszatérünk még!!!

Holnap fényképezek, ma már nagyon sötét van, lámpafénynél pedig nem az igazi.

Egyébként pedig nagyon jól éreztük magunkat, végre igazán nyugodtan tudtunk beszélgetni!!

4 megjegyzés:

  1. A luxus meteraru szerintem sem igazan jo. En vettem a gyereknek nadraghoz anyagot, mosas utan teljesen kifakult, pedig 110 szeles volt 1500ft korul, sima pamut.
    A masik nem az ami egy pinceben van? Nem jut eszembe a neve. MEg van meg 2, kicsit dragabb a koruttol nem messze, de ott MINDEN van:-)))

    VálaszTörlés
  2. Szia Kicsoda!
    Igen, egy picében van. Először azt hittük, hogy nagyker, mert le lehet látni az utcáról és tekercseken voltak az anyagok.
    Elárulod a másik kettőt?? Legközelebb megnézem, ha szerinted jó!

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Szabad ajánlanom két nagyon jó boltot? Mind a kettő a III. kerületben a Perc utcában van. Az egyikben már vásároltam. Rengeteg anyag, bőség zavara :)
    Kicsit irigyellek Bp-t miatt. Én csak az IKEA-ig jutottam anyag ügyben, mert szombaton délutánra értünk csak fel :(

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Bp-re én is csak ritkán jutok el, főleg a méteráru boltokba. Mivel a párom csak hétvégén ér rá általában, de most kapóra jött a barátnőm invitálása. Remélem még megismételjük, és akkor mindenképpen megnézem az általad javasolt boltokat is!!!

    VálaszTörlés