2008. szeptember 24., szerda

Mama

Anyósomnak is varrtam egy olyan pólót, mint anyunak, csak neki sötétzöld pamutból (ez volt itthon:).
Ezután sikerült Pesten vennem hozzá szövetet, sötétzöld cirmos, kevertszálas.
Nadrág készült belőle, már csak felhajtani kell.
Persze a sál másik felét is megkapja.
Gyorsan lefotóztam, mert hétvégén jönnek, és átadom neki. Csak úgy, neki nincs most semmi alkalom.
Készítettem pár képet a vásárolt anyagokról is. Ez egy fehér steppelt, anyag, a belseje "szőrmés" hatású, Vikinek lesz belőle dzseki télre.


A krémszínű vékony selyemszaténból pizsi lesz saját részre
Ez pedig egy cirmos szürke kevertszálas szövet, amiből szintén saját magamnak fogok varrni (előbb-utóbb:) egy bő szárú, hajtókás, zsebes, farzsebes nadrágot. Legalábbis így terveztem.:)
Ilyen anyagot vett a barátnőm is, akinek már megvarrtam a nadrágját.

Ezt a táskát pedig a kislányomnak varrtam, kipróbálva az új géphez vásárolt rugós talpat. Még sokat kell gyakorolni a kukacolást, szabadgépi tűzést, de a fő az, hogy neki nagyon tetszik. A külső rész vékony farmeranyag, zöld hímzőcérnával tűztem, a belseje zöld puplin , két zsebbel, egy a gyakorló cipőnek, egy a spicc-cipőnek (rá is írtam:)).



Azt mondta, olyan jó, hogy másnak nincsenek ilyen ruhái, táskái stb. mint neki.:))) Azért egy kiskamasztól ez nagy elismerés, hisz ők azok, akik inkább egyformának szeretnek látszani.
Szóval nagyon örültem ennek a bóknak!!

1 megjegyzés: