2008. szeptember 13., szombat

Bolero-szoknya

Ezt is befejeztem!
Igaz, már csak a szoknya bélelése volt hátra, mikor anyu ruhájának nekiálltam, de ezt tettem félre, nem is gondoltam, hogy anyuét ilyen hamar befejezem.
Szóval a neten találtam ezt a kis összeállítást,és már csak szabásmintát kellett hozzá keresnem.
A szoknyát egy régi gyerekburdából néztem ki, de bolerót ezzel a fazonnal nem találtam sehol, úgyhogy kénytelen voltam a gallér részét saját magam kitalálni. (nem írom, hogy megszerkeszteni, mert azért az túlzás lenne:))
Persze anyagot nem találtam itthon hozzá, vennem kellett, de a látványt nézve, azt hiszem megérte.






Az anyag barna kevertszálas szövet, nem túl vastag, elég jó esése van. És ami fontos, nem bökős. Halványrózsaszín bélésselyemmel van bélelve a kabátka és a szoknya is. Pasztell rózsaszín selyemszaténból csináltam a pántokat, mert szaténszalag csak nagyon erős színben volt, és más üzletbe nem akartam elmenni.
Lánykámnak nagyon tetszik, már csak egy barna-rózsaszín csíkos pulcsi és egy "dögös"barna harisnyanadrág kell hozzá.
Tegnap délután végigjártam az egyik üzletközpontunkat a pulóver után, de mondanom sem kell, hogy nem találtam még csak hasonlót sem:((((
Amint meglesznek a "tartozékok" készítek olyan képet is ami a modellen van:))

2 megjegyzés:

  1. Ez nagggyon csini! Jobb, mint az eredeti :-)

    És ha varrnál, vagy kötnél hozzá? Anyagot sem lehet kapni? HA nem is kötöttet, hanem mondjuk csíkos pamutot.

    VálaszTörlés
  2. Ami azt illeti, nem tétlenkedsz te sem :)
    Tetszik a cucc!!! Én most bevállaltam két nacit a kománémnak + egy hálózsákot a keresztlányomnak.
    További szép hetet!
    Scotty

    VálaszTörlés