2008. szeptember 3., szerda

Első lépés

Szeptember 1-től itthon maradtam. Itthon fogok dolgozni, azt hiszem jobb lesz. Nekem is, de főleg a családnak lesz pozitív változás.
Kislányom véleménye: végre, nem kell annyit takarítani, mert majd az anya megcsinálja. (Nem mintha túlzásba vitte volna eddig. Igazi művészlélek.:)))

Varrtam ám az elmúlt hetekben! Szinte folyamatosan. Kolléganőimnek levágni-beszegni-felhajtani való ruhaneműit (kicsit bepánikoltak, amikor bejelentettem,hogy eljövök, én voltam a házivarrónő:))))))
Egyik kolléganőm lányának egy fehér blúzt készítettem az évnyitóra, az anyukának pedig egy bélelt blézert.
A kislányomnak is varrtam egy fehér blúzt pamutszaténból, szintén az évnyitóra. Képet készítek majd, de még nem vasaltam ki mosás után.
Ez a virágot kaptam búcsúzás képpen:

2 megjegyzés: