2008. szeptember 28., vasárnap

Karácsonyváró

Az ünnepek közül a karácsonyt szeretem legjobban. A hosszú készülődés, szeretteink gondolatának kitalálása, titkolózás....szóval szeretem.


Tegnap összeállítottam az első karácsonyi "meglepit".
Narancslikőr lesz belőle, ha minden igaz. Még sohasem készítettem, ezért kíváncsi vagyok a végeredményre, de az majd csak három hónap múlva derül ki.
Most még kicsit zavaros, de azt olvastam, hogy karácsonyra szépen letisztul, és narancsszínű lesz! (Remélem!!) Viszont az illata igazán karácsonyi volt, amíg készült!
Pénteken elmentem a város legjobb méteráru boltjába, persze anyaggal jöttem ki. Órakát el lehetne ott tölteni.
Rövid kabát lesz belőle, pont a mostani időjáráshoz illő.

5 megjegyzés:

  1. Nem maradtál ki!!!Én is szivesen megkóstólnám!

    VálaszTörlés
  2. Azt elhiszem, de nem ördöngösség összeállítani, ha gondolod elküldöm a receptet.

    VálaszTörlés
  3. Az jó lenne.@ a blogban.Előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
  4. Szia!

    Elkérhetem a receptet?

    Köszönöm!
    luna

    VálaszTörlés
  5. Szia

    luna_kreativ_vilaga@citromail.hu

    köszönöm!!

    VálaszTörlés