2008. szeptember 13., szombat

Anyunak varrtam

Anyukám névnapja volt tegnap.
Holnap megyünk köszönteni délután.
Ma reggel kitaláltam, hogy varrok neki egy nadrágot ajándék képpen.

A páromat kértem meg, ha jön haza (délben) hozzon nekem anyagot (pontos instrukciókat kapott, sőt anyagmintát is, meg persze már őt is ismerik a boltban:))), de, hogy délelőtt ne unatkozzak (főzés-mosás mellett) találtam még itthon hozzá illő pamutdzsörzét, abból gyorsan varrtam egy felsőt is, burda 2008/04/129-es modelljét.

Hát mit mondjak, manapság már nem nagyon olvasom a varrásleírásokat miközben varrok, de a "csavart" eleje miatt elolvastam. Nem kellett volna!! Szerintem aki ezt fordítja, még az életben nem vett tűt sem a kezébe, nemhogy varrógépet látott volna. Háromszor olvastam el, de abszolút érthetetlen volt, úgyhogy magamtól jöttem rá a megoldásra, meg arra is, hogy a mostani burdákból megtanulni varrni szinte lehetetlen. (A gyerekek vigyorogtak nagyokat, amikor összevesztem az újsággal:)))

Na szóval már kész is vagyok a nadrággal is, szerencsére van egy bejáratott szabásmintája anyunak, úgyhogy "könnyű" helyzetben vagyok a próba nélküli varrásban.

Ja, és találtam itthon egy batikolt hatású muszlint, barna alapon narancsos mintával. Mivel csak 60 cm volt, elfeleztem, mindkettőt beszegtem lock-kal, és ezután sálként funkcionál majd. Egyik anyué lesz, a másikat majd anyósom kapja.

És akkor a fotók:(a kép abszolut nem adja vissza a póló színét, igazából étcsokibarna színe van)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése