2009. május 6., szerda

Újra és újra

Már megint a Vikinek készült rohamtempóban egy blúz. Tegnap este szabtam ki és kezdtem el varrni, most végeztem vele.
A burda 2009/05/115-ös modellje alapján készült, de a hátába nem tettem cipzárt, mert bőven belefért a feje, és pl. suliba nem praktikus a hátul cipzáros megoldás. A nyakát pedig nem alátéttel, hanem ferdepánttal dolgoztam el.
A maradék anyagból készült hozzá egy keskeny "öv", amit a blúz derekán is tud hordani, vagy akár egy nadrágban övként.
Az anyag nagyon vékony, talán batiszt alap, átszőve némi ezüst szállal. Könnyű, vékony igazi kánikula-blúz.
A fazon pedig nagyon egyszerű, mutatós, könnyen megvarrható darab. Érdemes nekiállni, ha valakinek tetszik:))


11 megjegyzés:

  1. Ez nagyon jóóó!De jó lenne ha az én lányom is felvenné az ilyen blúzokat!!???
    Azért délután "bepróbálkozom nála ezzel!".

    VálaszTörlés
  2. Szerintem pólóanyagból is megvarrható és akkor talán....:)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik. Én is megvettem a májusi Burdát, mert nagyon jó kis fölsők vannak benne... remélem hamarosan már időm is lesz hozzá, hogy varrjak belőle valamit! :o)

    VálaszTörlés
  4. Atya világ. :o)) Nem semmi a tempó, komolyan mondom! Este kiszabod, most meg befejezed? ;o) Lehetek én is a lányod. ;o))))) Nagyon csinos blúz lett!
    Még a végén lehet, hogy megvarrom magamnak.

    VálaszTörlés
  5. Bea, ez annyira jó, hogy még tán én is nekiesek, ha megtalálom a Burdát. Ha megvettük. Mintha Zsófi éppen ilyet emlegetett volna... Mondd, az anyag micsoda? Azt látom, hogy könnyű, finom, vékony, nőies, de mi?

    VálaszTörlés
  6. na erre vartam, hogy megvarrd es akkor kiderul, hogy kell-e a zipp a hataba:-)
    Nagyon jo lett!! es nem ket felso reszt csinaltal, hanem ferdepantoztad?

    VálaszTörlés
  7. Hűha, ennyi kérdés hirtelen:)

    Kdatta, ha gondolod lányommá fogadlak:))

    Abile, kis pihenés, és utána varrhatsz újra:)

    Zaza, nagyon jó kis anyag, talán batiszt. Az Eurotextil győri boltjában vettem, kb. 1600.- volt métere.

    Kicsoda, ez jó! Tudtad, hogy megvarrom???
    Először én is arra gondoltam, hogy két felsőrészből csinálom, de a háta egyben van szabva, nincs külön felsőrész, valamint eleje-háta alátét is van hozzá. Na és ezt az alátétet nem használtam fel, mert a lányomat ismerve tuti, hogy állandóan kint lógott volna valahol, ha nem varrom le körben. A kiszabott ferdepántból pedig maradt egy jókora darab, ezért használtam azt.

    VálaszTörlés
  8. Mindig megnézem a képeidet nagyításban és le a kalappal a munkád minősége előtt! Nagyon szépen dolgozol. Én mondom ezt Lópici Gáspár :)
    A kék kockás anyag nem a Voal-ból van véletlenül? ;)
    Szombaton egy rakás pénzt fogok otthagyni, ugyanis keresztelőre készülünk és mindenkit fel kell ruháznom (a két lányom és saját magam). Ma már ki is néztem az anyagokat. :)
    További jó munkát!
    Üdv. Scotty

    VálaszTörlés
  9. :))) Köszi!
    De a Voálból van, ott csak rengeteg pénzt lehet elkölteni. Mostanában Viki szombaton reggel ment Pilates-re, ezért mindig betévedtem a Voálba...anyagi csőd:)), de nem lehet kimenni onnan vásárlás nélkül.
    Kíváncsian várom, mit fogsz varrni!

    VálaszTörlés
  10. Na előveszem már én is azt a Burdát :D

    VálaszTörlés
  11. onnan tudtam, hogy ez egy igeretes darab:-)
    Na en is megvarrtam es a kovetkezot at kell majd szabni. Az a baj, hogy csipoben szukul!! amitol hasban az egesz megbuggyan, pedig bizisten nincs pocakom, de ugy nezek ki benne, mint anno 8 honapos terhesen:-) Szoval szerintem az elejet erosen trapezositani kell!! vagy egyszeruen elhagyni a hatasokat.
    Egyebkent a masik burdanal az az elejet duplan szabni, nagyon jo otlet volt!!! sokkal szebb tartasa lett tole.

    VálaszTörlés