2009. május 21., csütörtök

Ma készült

Ma készült el ez a két felső. Mindkettő egyforma fazonú, ugyanaz, mint a pár bejegyzéssel előtt bemutatott tunikáim, a burda 2009/05. számból.
Mindkét anyag pamutdzsörzé, de a csíkos anyag kicsit "merevebb" , valamint enyhén fényes. Mikor a megrendelővel megláttuk a méteráru boltban, egyszerre a nyaralás, a tengerpart jutott eszünkbe róla.:)))
A másik anyaga kellemes pamutdzsörzé, sokkal puhább, lágyabb esésű. Már az előbb el is vitte mindkét pólót:)
Az előző bejegyzésem óta is varrtam ám:)
Készült három pántos felsőrész, egy halásznadrág, valamint egy pár éve varrt ruhát alakítottam át egy kedves ismerősnek. Olyan gyorsan elvitte, hogy fényképezni nem is volt időm.

Blogok olvasgatása közben jutottam el Limara oldalára. Egyszerűen fantasztikus dolgokat készít. Persze nem bírtam megállni, hogy ki ne próbáljam néhány receptjét, ezért kedden megsütöttem a sajtos bagettjét, tegnap virslis buci volt a vacsora, ma pedig langalló került az asztalra a család férfi tagjainak legnagyobb megelégedésére. Szívből ajánlom mindenkinek, aki szeret főzni!


1 megjegyzés: