2009. május 2., szombat

Kényeztetés:)

Miután ismét Vikit kényeztettem ruhákkal, a drága párom megkérdezte tőlem: "nekem is varrsz majd valamit?"
Tudtam, hogy a tavaly Sárváron vásárolt lenvászonból neki is akartam varrni inget, ezért a kérdés elhangzása után gyorsan nekiálltam kiszabni a burda 2009/03/131-es modelljét. Tudtam, hogy nem akar rá semmi pántot, extrát, csak egy hagyományos inget, ezért ezekkel az apróságokkal, dekorációkkal nem is bajlódtam (majd a fiamnak:).
Míg a fiúk dvd-t néztek, addig összeállítottam, volt is nagy meglepetés, mikor kértem, hogy próbálja meg:))
(persze az ilyen hosszú hétvégéken mi is ki szoktunk ám mozdulni, csak most mindkét férfi meg van fázva, tüsszög, köhög, náthás....szóval borzasztóan betegek:)))), ezért tudtam ennyit varrni)
Mivel szerencsére semmit nem kellett rajta alakítani, ezért tegnap el is készült az ing, csak gombokat kellett rá vennem délelőtt, mert az nem volt itthon. Kész, hordható, és igazán jó lett:)

4 megjegyzés:

  1. Még jó,hogy az én férjecském nem olvassa a blogodat....))

    VálaszTörlés
  2. Mamis, elküldöm neki a linket, jó???!!!:))))) Nem ördöngösség, hamar készen van!

    Zaza:)))))

    VálaszTörlés
  3. Nagyon ügyes vagy!
    Én is szeretem a lenvásznat, könnyen lehet formázni varrás közben is, és így pontos munkát tud az ember produkálni.

    VálaszTörlés