2009. május 1., péntek

Kosár-ürítés

A ruhaanyag-készletem egy részét fonott kosárban tárolom. Van ott minden, elkezdett ruhadarabok, maradék anyagok, rég elfeledett anyagok.
Ma kora délután kipakoltam az egyik kosarat, mivel le kellett már mosni, ebben a napos-szeles időben pedig megszárad hamar a teraszon.
És ez lett a kosármosás eredménye:


A lila anyagból Vikinek van egy Carmen-blúza, a mintásból tavaly magamnak varrtam egy pólót.
A halványsárga pamut szintén maradék...de, hogy miből???
A csíkos anyagból magamnak volt kiszabva egy halásznadrág kb. 2002-ben, de sosem készült el, most megvarrtam a Vikinek:)
Azt hiszem ő járt a legjobban, mert poros volt a kosár:)

6 megjegyzés:

  1. De jó, hogy ilyen ügyes vagy és persze, hogy vannak rejtett kincseid! :o)

    VálaszTörlés
  2. Abile, köszi, rejtett kincsek....:))
    Mindig a kiscsajszim jár jól:)

    VálaszTörlés
  3. Szia! :)
    Nagyon tetszik a blúz, amit varrtál! Kezdőként varrogatok néha ezt-azt, bevallom, csak irigykedem, amikor látom hogy milyen ügyesen varrtok (blogtársaiddal). Ha belekezdek egy ilyen blúzba (carmen blúz a neve?), akkor mire kell különösen figyelnem?
    Köszi előre is,
    További sikereket kívánok :)
    honfiviki

    VálaszTörlés
  4. Szia Viki!
    A Carmen-blúz nem ez, csak az anyag annak a maradéka. Ez a legegyszerűbb "szabású" blúz, amit csak el tudok képzelni. 5 db téglalapból áll az egész! Kettő keskenyebb egyforma méretű a vállpántnak, egy a középrész, ami a mellbőség kb. másfélszerese, valamint az alsó és felső pánt, amihez megmértem a csípőbőséget és a mell fölött bőséget.
    Ha bármi segítség kell, írj csak bátran:))
    Sok sikert!

    VálaszTörlés
  5. Kedves Bea!
    Nagyon köszönöm a válaszodat! :) Kedves Tőled! Ma voltam is a bolond boltban és vásároltam 3 féle anyagot. Most kicsit izgulok, mert félek, hogy túl vékony pamutvásznat választottam, de azért megpróbálkozom vele. Megírom, hogy hogy sikerült :)
    Viki

    VálaszTörlés
  6. Szia Bea!
    Elkészültem a blúzzal! Ha van kis időd, megnézed?
    És tudnál tanácsot adni arra vonatkozóan, hogy hogyan kell helyesen saját magunkról méretet venni??? :)
    Itt olvashatod az én picike blogomat
    http://egy-spulni-cerna.blogspot.com/

    Köszi a segítséget :)
    További szép alkotásokat!!!

    VálaszTörlés