2009. május 11., hétfő

Hétvége

Az elmúlt hétvégén szombaton kettesben voltunk itthon a Vikivel. A párom Bécsben dolgozott, a fiam Dániában szurkolt:))
Tudtam varrni is, egy halásznadrágot fejeztem be, egy ruhát és két pántos felsőt állítottam össze próbára, valamint ismét Vikinek varrtam, most egy felsőt. Egy régebbi Easy Burdából van az alapminta, de jócskán be kellett szűkíteni, hogy jó legyen rá.
Kaptam bodzavirágot, frissen, délidőben, kipufogómentes helyről szedett virágokat. Gyoran összeállítottam az idei bodzaszörpünket.
A gyerekek nagyon szeretik:)
Sajnos nem jutott eszembe, amikor az IKEA-ban jártam, hogy vegyek szörpnek való üvegeket, ezért sima befőttes üvegbe voltam kénytelen rakni... de kicsit feldobtam a snassz üvegeket, cimke és a tetejére kockás "sapka" került. (Újrahasznosítottam Viki blúzának maradékát:)


2 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik a kis fodrocska a széleken! Jó a szine, nyári, napocskás, csini!
    És Magadnak mikor varrsz már valamit?

    VálaszTörlés
  2. Még sosem ittam bodzaszörpöt, fini lehet.

    VálaszTörlés