2008. október 2., csütörtök

Nadrág és blúz

Azt hiszem nem csak én vagyok sokszor úgy, hogy "nincsegyrongyomsemamitfelvegyek", ezért vasárnapra gondoltam varrok egy nadrágot és egy blúzt magamnak. Persze már sokszor bebizonyosodott, hogy amit ember tervez....
Annyi munkám lett a héten, hogy nagyon kétessé vált a ruháim befejezése. Párom csak mosolygott, hogy ugye-ugye a suszter cipője.... de csakazértis elkészültem vele az előbb!
Fotó csak később, mert még gyorsan ki kell mosnom őket, és az elemeket sem töltöttem még fel mindig.
Még jó lett volna, ha elkészül a kiskabátom is, de erre már nem sok esélyt látok.

Tegnap már be akartam fejezni a blúzt, de mikor észrevettem, hogy teljesen fordítva varrtam rá az alátétet a kivágásra ( már le is vasaltam, férceltem stb.) na akkor úgy döntöttem, hogy most elég, pihi. Azért lebontottam, szétszedtem, úgyhogy ma reggel frissen befejeztem.

Blogokat olvasgatva találtam rá Katbo oldalán egy nagyon egyszerű dísztök elkészítésére.
Vikinek is nagyon tetszett, úgyhogy még rá tudott venni, hogy 3 db-ot elkészítsünk. Tényleg nagyon gyors, egyszerű és dekoratív. Valószínüleg még készül majd belőle.
Ma már el is vitte az iskolába dekorációnak. Már varrtam nekik terítőket, vittünk kosarakat, dísztököt (igazit:), virágot, stb. Büszkén újságolta, hogy az osztályfőnöke szerint ő az osztály dizájnere.

2 megjegyzés:

  1. Nem semmi a tempód! Remélem, hamarosan feltöltöd a képeket és megnézhetjük az új ruhákat. :o)

    VálaszTörlés
  2. Ez a csakazértis tempóm:-)
    De a vasalnivaló azért várat magára.

    VálaszTörlés