2008. október 22., szerda

Kipécéztek!

Mamis kipécézett!
Szerintem már mindenki ismeri a szabályokat, de ha mégsem akkor tessék:

Szabályok:
1. linkeld be a blogodba azt aki kipécézett
2. ossz meg magadról hét dolgot, akár különleges, akár hétköznapi
3. pécézz ki 7 embert, nevezd meg őket és linkeld be a blogodba
4. egy hozzászólásban értesítsd őket a blogjukban, hogy ki lettek pécézve.

Rólam-Nektek:

1. Középsúlyos tisztaság-illetve rendmániám van. Mióta nagyobb házban élünk, kicsit visszavettem belőle, de a párom szerint még mindig súlyos.:)))

2. "Kiskoromban" kirakatrendező, azután lakberendező szerettem volna lenni, ehhez képest számomra halálosan unalmas irodai munkát végeztem (most itthon alkotok:)))

3. Könnyen elérzékenyülök, képes vagyok szinte mindenen sírni, lehet az egy film, könyv, iskolai ünnepség, a gyerekek fellépése, karácsony, stb.stb.....

4. 34 évesen tanultam meg autót vezetni, addig nem tudott rábeszélni a Zuram. Elsőre sikerült minden, azóta imádom!

5. Szeretek sütni-főzni, de ebben is inkább csak az "alkotós" pepecselős dolgokat, ezért pl. főzelékeket nem szeretek főzni

6. Nagyon szeretem Olaszországot. Azon belül pedig Toszkánába vágyom!

7. Nem szeretem ezt a kort amiben élünk, a rohanás, az anyagiasság , az egymás eltaposása...nem az én műfajom.

És akkor a 7 általam kipécézett emberke (nehéz lesz!)

Katalin
Adri
Luna
Kisgekko
Judit
Colette
Amaranta

1 megjegyzés:

  1. Véletlenül találtam meg a blogodat, hogy itt milyen szuper dolgok vannak!..Azonnal felvettelek a listámba, ha nem bánod...:):):)

    VálaszTörlés