2008. október 8., szerda

Kiskabát

Hétfő délutánra elkészültem a kabátommal. Fel is avattam, ebben mentem bevásárolni:o)
A kabát mintája burda 2005/12/108-as modell.
Az alapmintán annyit változtattam, hogy rövidebbre szabtam, varrtam rá övbújtatókat és készítettem hozzá övet, valamint simán gombokkal záródik. A gomb óriási méretű, szemes gomblyukat a legnagyobb hosszal készítettem hozzá.
És még az akasztót sem felejtettem ki belőle. :o)
A szövet kevertszálas, 10 % gyapjúval. A bélés kicsit vastagabb selyembélés.
Egy vékony kötött garbót szeretnék majd venni hozzá, lilát, szürkét, feketét (hopsz, ez már nem is egy...)

6 megjegyzés:

  1. Tetszik az anyagja!Sajnos, nekem rossz tulajdonságom az akasztó,mindég elmarad.Így nagyon sokszor utólag kerül bele.

    VálaszTörlés
  2. Azért is írtam külön, hogy került bele akasztó, mert rendszeresen lehagyom én is. Akárcsak a szoknyákról....
    Az anyagot az Eurotextil boltjában vettem itt Győrben.

    VálaszTörlés
  3. Szerintem a képek magukért beszélnek!Ismét csak gratulálni tudok!!!:O)))))
    Puszi:Adri

    VálaszTörlés
  4. Azt lehet tudni, hogy honnan van a szabásminta? Annyira jó, minden nap megnézem a képet.... :)))

    VálaszTörlés
  5. Bocs, mindig csak a képet bambulom, pedig ott van a leírás helye is...

    VálaszTörlés