2008. október 21., kedd

Csíkos póló

A lánykám magas, és vékony, hosszú karokkal és lábakkal. Ebből kifolyólag borzasztó nehéz neki vásárolni. Idén őszre kinőtte szinte az összes hosszú ujjú pólóját is. Végigjártunk vele minden lehetséges boltot, a gyerekméretnél ami jó rá hosszban, abba még belefér mellé valaki bőségben, ami jó bőségben, az rövidebb minimum 10 centivel.
A legkisebb felnőtt méret talán jó lenne, ha nem lenne szinte minden "kivanahasamésaderekam" viselet...


Ezért tegnap nagyon megörültem mikor megtaláltam ezt az anyagot a méteráru boltban. Ma délelőtt gyorsan össze is állítottam neki ezt a felsőt. Egy régebbi gyerekburdából van a minta, bősége 146-os, viszont a hossza 10-15 cm-vel több, mint az eredeti....Mivel az anyag 160 cm széles, ezért roppant takarékos is, elég volt 70 cm -t venni belőle.
Még két féle színárnyalatban kapható, piros illetve fekete-fehér színben. Ha "bejön" a kis csajszimnak, akkor azt hiszem még mindkettőből varrok neki.
A csíkok illesztésére is nagyon figyeltem!!!
Az alja és az ujja csak lock-kal lett eltisztázva.

5 megjegyzés:

  1. Nagyon jó!A csíkokra én is nagyon figyelek de van mikor elcsúszik.Bontani pedig...

    VálaszTörlés
  2. szia Bea,
    most bukkantam rá a blogodra, szinte végigolvastam rögtön és persze tátott szájjal ...
    nagyon tetszenek a munkáid és a lendület is, amivel dolgozol.
    Elárulnád, hol van Győrben ilyen jó méteráru üzlet, mert én is itt lakom, állandóan anyagot keresek pl ilyen csíkosat, de eddig nem találtam.
    gratulálok mégegyszer, üdv: Kata

    VálaszTörlés
  3. Szia Kata!
    Köszi, hogy végigolvastad a blogot.
    Ezt a csíkos anyagot a Marcal II-őn a Plus élelmiszerrel szembeni tízemeletes aljában található méteráru boltban vettem. Még tegnap volt belőle (másik két szín is van).
    Általában ott vásárolok. De amikor igazán extra és szép anyag kell (pl a lilás kiskabátom) akkor az Apáca utcában lévő Voile méteráruban veszem meg. (A La mareda étterem mellett van!).
    Aztán a Fehérvári úton is van egy bolt, egész jó, csak az eladók nem túl kedvesek és azt rendszerint kihagyom.

    VálaszTörlés
  4. Bea!
    Köszönöm a gyors választ, a Fehérvári úttal hasonló tapasztalatom van, de a többieknél körülnézek. Köszi: kata

    VálaszTörlés