2008. július 31., csütörtök

Tulipános táska

avagy elkészült a gombhoz a kabát.

A neszeszer mellé elkészítettem anyunak egy táskát. Végre kipróbálhattam az egyik nekem nagyon tetsző mintát, amit Kdatta blogjában láttam először.

Mivel annyi anyagom már nem maradt, hogy körbe ferdepántozzam a táskát, ezért külön bélést is készítettem hozzá, amivel kistirceltem a felső szélét, és így már csak az alja résznél kellett összefognom a ferdepánttal.

Azt hiszem, hogy így elsőre egész jó lett. Remélem anyunak is tetszeni fog.
Ja, és egy patenttal záródik, valamint van benne egy telefon tartó zseb.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett a táska.Anyukád biztos, hogy örűlni fog.A neszeszer is nagyon csini lett!

    VálaszTörlés
  2. Szuper ez az anyag.
    Örülni fog anyukád ennek az egyedi tatyónak :)

    VálaszTörlés