2008. július 30., szerda

Neszeszer másodszor

Sógornőjelölt ajándékát elvittem anyukámhoz. Ő pedig azt hitte, hogy a neszeszer neki készült. Hálálkodott, köszöngette, "milyen jó lesz az apróságoknak a táskájában".

Nem volt mit tennem, fájó szívvel bevallottam, hogy ez nem az övé, de mivel éppen előtte fejeztem be egy újabb típusú neszeszert Kicsikató leírása alapján (a barátnőmnek szántam szülinapi ajándék részeként.....persze anyu erről nem tud), mondtam neki, hogy holnapra már neki is lesz!

Nem is gondoltam volna, hogy ezeknek a mütyüröknek ilyen sikere lesz. Eddig mindenkinek ruhákat varrtam.

3 megjegyzés:

  1. Köszönöm!!!

    Az anyag farmerszövet amiből nekem van egy nadrágkosztümöm. A hímzettből van a blézer, a sima felületűből pedig nadrág.

    A további maradékból pedig most próbálom összehozni a tulipán-táskát.

    VálaszTörlés