2008. július 22., kedd

Pay It Forward

Ezennel meghirdetem én is blogom első PIF-jét. Kdatta oldalán sikerült rátalálnom.

A szabályokról :

1.Bárki játszhat, akinek blogja/flickr képtára van.

2. Az első három ember, aki kommentet ír erre a bejegyzésre, ajándékot fog kapni tőlem, melyet én készítek.

3. Ezt az ajándékot az elkövetkező 365 napon belül el fogom juttatni hozzátok.

4. Cserébe előre kell fizetni, úgy, hogy ezt megígéritek a saját blogotokban/flickr-en

Várom a játszani (és kreatívkodni) szerető jelentkezőket!!
Hajrá!!

2 megjegyzés:

  1. Szia Bea!
    Igaz nem "ismerjük" egymást,de én szívesen beszállok a játékba....ha az én blogomra kattintasz,Te is ejelölhetsz,sajnos az én PIFemre még nem reagáltak,de biztos azért mert még csak most kezdtem blogolni.
    emailem: rekszikukacgmailpontcom

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Igen, te vagy az első!!!!

    VálaszTörlés