2008. július 4., péntek

Megkezdődött a pihenés

Ma dolgoztam utoljára, legközelebb csak augusztus 4-én megyek!
Ez így elsőre hihetetlen, de azt hiszem mindenkire ráfért már ez a pihenő.

Most azon gondolkozom (már két napja, mióta a kötelező varrásokat letudtam), hogy mivel is kezdjem.
Persze ilyenkor semmi használható ötletem nincs. :)))


Az hiszem, hogy a hétvégén kiforgatom az anyagos kosaraimat (táskáimat, szekrény alját, ágy alját stb.), még számomra sem teljesen ismert, hogy mi is van itthon. Kötős tervem is lenne, még tavasszal találtam egy blogon a következő kis pulcsit, amit igazán el tudnék képzelni a lányomnak. A leírás nincs meg sajnos, de régen is kötöttem le képről mintát, talán még most is sikerül. Ha nem is teljesen ugyanez, de valami hasonló. Igazából a fazon az, amit praktikusnak tartok.

1 megjegyzés: