2008. november 27., csütörtök

Meglepetés!

A napokban jutott eszembe, hogy idestova 1 éve indítottam útjára a netes naplómat. Pontosabban december 5-én.
Az eltelt időben nagyon sok kedves ismeretlen ismerősöm lett közöttetek. Csodaszép alkotásokra, kézimunkákra találtam. Rengeteget lehet tanulni mindnyájatoktól, jobbnál jobb ötleteket kaphatunk egymástól.


Számomra nagyon nagy öröm, hogy ebben a rohanó, egymást eltaposó világban vannak még ilyen emberkék, akiknek fontos az alkotás, a kreatívitás és persze a család. Ugyanis én azt gondolom, hogy mi mindnyájan értéket közvetítünk, adunk a családunknak és a gyermekeinknek. (igaz, néha úgy érezhetjük, hogy az időt tőlük vesszük el, de talán a példa is fontos, amit mutatunk)

Ezért arra gondoltam, hogy azok között a kedves hozzászólók között, akik erre a postra reagálnak, december 5-én egy kis meglepetés ajándékot sorsolok ki. (sorsolási bizottságról és a közjegyzőről én fogok gondoskodni:o)))


Szóval kommentre fel!
A határidő: 2008. december 05. 12 óra

12 megjegyzés:

  1. De jó, én lehetek az első! Még sok szép és hasznos blogos évet, varrást kívánok neked!

    VálaszTörlés
  2. Boldog blogszületésnapot kívánok, és köszönöm az ötleteket.

    VálaszTörlés
  3. Boldog blogszülinapot!:)
    Kellemes blogolós-varrós napokat kívánok!!

    VálaszTörlés
  4. Boldog szülinapot!Még nagyon-nagyon sok írást,varrást kívánok neked a gyönyörű munkáidhoz!!Nagy gratula!

    VálaszTörlés
  5. Boldogságos szülinapot a blogodnak! Neked pedig sok sok szép bejegyzést kívánok! :o)))

    VálaszTörlés
  6. Kedves "vén"blogoló ! Még több évtizednyi vidám blogolást kívánok szeretettel,Kata

    VálaszTörlés
  7. 1 év...hm. Még legalább 100-szor ennyit kívánok, a Te és a mi örömünkre! :o)

    VálaszTörlés
  8. Kedves földi, fogadd gratulációmat, kívánok még sok örömet a további blogos élethez!

    VálaszTörlés
  9. Jajjj, de dinka vagyok, átsiklottam valahogy... Boldog blogszülinapot itt is:)))

    VálaszTörlés
  10. Nagyon boldog születésnapot kívánok én is !

    VálaszTörlés
  11. Gratulálok a "szülinapodhoz"!

    VálaszTörlés
  12. Éljenek a szülinaposok!!! Kívánok sok örömet a blogolásban!! :DDD

    VálaszTörlés