2008. november 4., kedd

Gyermekkori emlékek

Újra játék!:o)
Katafolt pécézett ki erre az emlékezős játékra




Részletek:
1. tedd ki a képet a blogodba és oszd meg velünk egy gyerekkori emlékedet
2. Linkeld be, kitől kaptad a meghívást a játékba.
3. Add meg 7 további blogoló linkjét akikre kiváncsi vagy és értesítsd őket a játékról.

Hirtelen annyi minden eszembe jutott a gyerekkoromból, hogy nem is tudok választani.

Kb. 4 éves lehettem, mikor egy éjszaka (nagymamáméknál aludtunk mindannyian, a mi házunkat felújították akkor azt hiszem) sírva ébresztettem anyukámat, hogy nekem ki kell mennem pisilni, de nem enged az ágy! Este titokban rágógumival aludtam el.... a hátközépig érő, hullámos hajamat teljesen rövidre le kellett vágni, úgy beleragadt, belegubancolódott a rágó.
Ezt persze én megbosszultam, mikor anyu kiment a szobából, levágtam a babám haját.:o)
Azóta sem szeretem a rágót és mindig rettegtem mikor a lányom (szintén hosszú, hullámos haj) rágózni akart.

Családi házban nőttünk fel (két tesóm van), sok hasonló korú gyerek volt a környéken, szóval nagyon sokat játszottunk együtt. Bicikliztünk, a lányokkal babáztunk, bunkert építettünk, fára másztunk (hááát, szóval fel igen, na de lejönni......), anyuék a hátsó udvaron egy kamrából kialakítottak nekünk egy "szobát", ott volt a "házidiszkó". Télen szánkózás, csúszkálás a befagyott holtágon, hógolyócsaták. Esténként úgy kellett beimádkozni bennünket az udvarról, utcáról.
Nem volt számítógép, MSN, SMS, telefon (nemám mobil...) de így volt szép és jó!

Szóval a jelöltjeim:


Naomi
Amaranta
Mamis
Kdatta
Judit
MissScotty
Colette
Pamina

2 megjegyzés: