2008. november 6., csütörtök

Fáj...


Mármint a nyakam és a vállam. De nagyon....Ezt nevezeik égő fájdalomnak azt hiszem.....
Egész héten varrtam, csak varrtam és tegnapra kidőltem.


Egy ismerősnek fejeztem be egy kosztümöt, aztán gyorsan mégegyet kért, de az is legyen készen szerdára (mármint tegnap előttre!), kész lett. Közben kiszabtam két kötényruhát és összeállítottam első próbára.


Azután anyunak készül egy fekete bélelt blézer, már csak bélelni kell, közben pedig a volt főnöknőmnek két kosztüm és egy nadrág. A nadrág teljesen kész, a szoknyás kosztümből a szoknya készen van, csak gombozni kell, a nadrágos kosztüm pedig utolsó próba előtt áll. Tegnap akartam kiszabni a szoknyához a blézert, de nem tudtam.


Most csak nyöszörgök.... és türelmetlen vagyok.....varrni akarok!!!!!

5 megjegyzés:

  1. Te jó ég, Bea, ez brutális... Mellesleg meg le a kalappal a teljesítményed előtt! Kenegeted valamivel, remélem....

    VálaszTörlés
  2. Hú,ez rossz,de most pihenned kell.Nálam "csak" ínhüvely-gyulladás szokott jönni,de én is utálom,amikor ötlettel-kedvvel bírnám s a testem megálljt parancsol.Gyógyulj hamar !

    VálaszTörlés
  3. Pihenj sokat!
    Csak egy hétre léptem le és milyen új változások...JÓ!!!

    VálaszTörlés
  4. Köszi lányok, még mindig fáj, de azért már tegnap délután varrtam egy kicsit. Persze éreztem is utána...
    Azt hiszem, kicsit lassítanom kellene:o)

    VálaszTörlés