2010. február 19., péntek

Újra itt

Hűha, elég régen írtam már.......
de annyi minden összejött!

Január elején elbúcsúztattuk drága Nagyikámat, aki azóta is fentről vigyáz ránk (ez tuti, azóta szinte csak jó dolgok történnek körülöttünk:), sokat dolgozunk mindketten a párommal (szerencsére van munka bőven), a gyerekek félévi bizonyítványára sem lehetett panaszunk (Viki ismét kitűnő lett, de a nagyobbik is igencsak összekapta magát:), január végén beléptem a 40 évesek táborába...de ezt sem bánom (igaz időnként ötvennek érzem magam, máskor pedig húsznak:)), lefoglaltuk a nyaralásunkat is, hurrá, vár a tenger!

Sok-sok új ruha is kikerült a varrógépem alól, de képet nem mindenről tudok mutatni, mivel nem minden itthon készül.

De van 1-2 új fotóm is, Vikinek készültek maradék anyagokból.

A top egy régi Easy burdából készült (a mintás anyagból nekem van pólóm,a fekete pedig szintén maradék pólóanyag)

Ebből az anyagból Vikinek van már egy pólója, ez pedig egy laza szabású "mellény" (pl. lenvászon nacihoz egy póló fölé.....)

Boleró, ami az én "tekerhető"kardigánom maradéka volt.

4 megjegyzés:

  1. Jézusom, Bea, de jó, hogy megvagy... én már rémeket láttam. Hiányoztál...

    VálaszTörlés
  2. Köszi, jól vagyunk szerencsére!:)) Csak az időhiány....és ez a hosszú tél:)

    VálaszTörlés
  3. Szia! Nagyon örülök neked! Isten éltessen sokáig!
    A minap az egyik diákommal beszélgettem, hogy idén betöltöm a harmincat. Mit mondott erre huncut nevetéssel?
    "Tanárnő! Ajándék innen minden nap!"
    Amúgy is úgy élem az utóbbi években az életem, hogy ajándék minden nap, de kívánom, hogy neked is a jó értelemben mondva, legyen minden napod ajándék, és sok sok öröm benne!
    Nagyon szépeket alkottál.

    VálaszTörlés
  4. Örülök, hogy ismét olvashatok Rólad. Hiányoztál.

    VálaszTörlés